Cele mai tari reclame ale secolului XX

Chiar daca investitiile in comunicare nu mai sunt ce-au fost odata, industria de publicitate se dezvolta de la an la an, iar creativitatea publicitarilor se afla intr-un permanent proces de autodepasire. De-a lungul timpului au fost create reclame care au devenit legendare si care sunt in continuare puncte de referinta in industrie, chiar daca au fost lansate cu zeci de ani in urma.

Nu au beneficiat de inovatiile tehnologice pe care le au acum la indemana publicitarii, insa au fost bazate pe idei considerate stralucite. Raman, chiar si asa, surse de inspiratie pentru specialistii de astazi, iar in memoria publicului sunt pastrate in topul celor mai bune reclame realizate vreodata.

Computerele Apple, “1984″: Reclama a fost realizata in 1984 de agentia Chiat/Day pentru a promova lansarea computerului Macintosh.

Federal Express, “Fast talker”: Spotul a cucerit intreaga lume si a creat un personaj celebru, John Moschitta, pentru stilul extrem de rapid de a vorbi. Reclama a fost realizata de agentia Ally&Gargano, in anul 1982.

Avis, “We try harder”: “We try harder” este unul dintre cele mai longevive sloganuri din istorie. Reclama a fost creata de agentia Doyle Dane Bernbach, in 1963.

Clariol, “Does she…or doesn’t she?”: In urma acestei reclame, create in 1957, vanzarile prodeselor Clariol au crescut de la 25 de milioane de dolari la 186 de milioane de dolari, in doar un an. Creatia este semnata de agentia Foote, Cone & Belding.

Miller Lite, “Tastes great, less filling”: Campania a aparut in 1974 si a fost realizata de agentia McCann-Erickson Worldwide.

Absolu Vodka, “Absolut Bottle”: Campania a avut un asemenea succes incat Absolut continua sa o foloseasca si in ziua de astazi. Reclama a fost creata in anul 1981, de TBWA.

DeBeer, “A diamond is forever”: Reclama dateaza din 1948 si este semnata de N.W. Ayer & Son.

McDondald’s, “You deserve a break today”: Este prima data cand apare celebrul Ronald McDonald intr-o reclama. Spotul a aparut in 1971 si face parte din portofoliul agentiei Needham, Harper & Steers.

Nike, “Just Do It”: Este, fara indoiala, unul dintre cele mai cunoscute sloganuri din toate timpurile. Publicitarii de la Wieden & Kennedy l-au creat, in anul 1988.

Marlboro, “Marlboro Man”: Legendarul personajl Marlboro a fost creat de Leo Burnett, in 1955.

Coca-Cola, “The pause that refreshes”: Coca Cola a investit intotdeauna in imagina sa si in comunicare. In continuare lanseaza campanii care atrag atentia, insa la categoria celor mai memorabile intra cu siguranta “The pause that refreshes”, creata in 1929, de agentia D’Arcy.

Volkswagen, “Think small”: Campania a fost realizata in 1959 de agentia Doyle Dane Bernbach.

sursa: www.businessmagazin.ro cu referință la www.cnbc.com



S-ar putea să îți placă și::

Adidas, brandul numarul 1 in posturile de pe Inter...
ZenithOptimedia, mai optimista: Cheltuielile globa...
Milka fara vaca? Kraft vrea sa schimbe agentia de ...
Coca-Cola a ales McCann pentru creatia din Europa ...
Cel mai bun slogan al tuturor timpurilor. De la ci...
Oracle cumpara Vitrue, platforma pentru marketing ...
 

Etichete:

Leave a Reply