Cele mai originale campanii de marketing: de la femeia din geamantan până la “monstrul” făcut din lăzi de băuturi răcoritoare

Huffington Post prezintă o galerie foto cu unele dintre cele mai originale campanii de marketing.

Agenţia de publicitate Saatchi & Saatchi a organizat un flash-mob în Londra, pentru campania “Life’s for Sharing” (“Viaţa înseamnă să împarţi”), a companiei de telefonie mobilă T-Mobile. Zeci de dansatori îmbrăcaţi ca nişte pasageri obişnuiţi au început să danseze într-o staţie de metrou. Dansul, alături de reacţiile pasagerilor, au fost filmate şi transformate într-o reclamă.

Pentru a promova filmul “Up” (Sus), al celor de la Disney, agenţia de publicitate britanică Beatwax a construit un balon cu aer cald care să arate exact ca acela din filmul de animaţie. Astfel, nacela avea forma unei case, iar învelişul avea ataşate mii de baloane obişnuite, de diferite culori. Cei de la Beatwax au lansat balonul în Marea Britanie, Franţa, Germania şi Italia.





Agenţia TBWA din Berlin a montat un panou imens cu portarul german Oliver Kahn, deasupra unei autostrăzi din Munchen, cu ocazia Campionatului Mondial de fotbal din 2006. De la un capăt la celălalt, panoul măsoară 65 de metri. Aceasta a fost, de altfel, singura reclamă pe care Adidas a afişat-o pe întreaga durată a CM 2006.

Cei de la DDB Stockholm au instalat panouri cu şerveţele uriaşe în mai multe locuri din capitala Suediei, pentru a promova un burger de la McDonald’s, Big’n'Juicy.

Agenţia Serviceplan a convins o femeie în carne şi oase să intre într-un geamantan transparent, care a fost plasat pe banda de bagaje a două aeroporturi germane. Mesajul campaniei este “Opriţi traficul de carne vie” şi aparţine celor de la Amnesty International, o organizaţie care luptă pentru drepturile omului.

Într-o galerie de artă din Beijing a fost montată această operă de artă, aparţinând celor de la Ogilvy, care prezintă o carte deschisă, în mijlocul unei zone circulare acoperite cu bucăţi de sticlă. Mesajul campaniei este “Educaţia este interzisă pentru milioane de copii” şi aparţine unei organizaţii pentru protecţia copiilor.

Agenţia Animal Farm din Cape Town a creat un “monstru” de 16,4 metri înălţime şi 25 de tone, folosind 2.500 de lăzi de Coca-Cola. Creatura a fost amplasată într-o piaţă centrală din Johannesburg şi a servit drept promovare pentru Cupa Mondială 2010 din Africa de Sud.




Acne Advertising a amplasat o instalaţie de 24 de metri înălţime pe drumul dintre aeroportul Arlanda şi oraşul Stockholm. Cele 50 de maşini amplasate una peste alta vor să-i încurajeze pe turişti să folosească transportul în comun de la aeroport până în oraş, în loc de taxiuri sau maşini de închiriat, scrie Huffington Post.

sursa: www.gandul.info



Leave a Reply