Starbucks introduce un concept complet nou in 2012





Starbucks Corp planuieste sa se extinda si a anuntat ca va deschide un nou lant de mgazine, anul viitor, dupa ce a achizitionat Evolution Fresh, o companie producatoare de sucuri, pentru care a platit 30 de milioane de dolari.

Compania a anuntat ca strategia sa pentru 2012 prevede extinderea pe piata produselor wellness si atragerea clientilor interesati de produsele sanatoase, titreaza Fox Business.

Starbucks intentioneaza sa investeasca 50 de miliarde de dolari in industria wellness si mizeaza pe interesul consumatorilor care s-au reorientat catre produsele naturale.

Reprezentantii Starbucks au mai adaugat ca noul concept care va fi lansat anul viitor, o combinatie intre cafenea si magazin, va fi cu totul altfel decat localurile traditionale ale firmei.

Acestia au mai recunoscut ca momentant, conceptul nu a primit un nume. In schimb, oficialii Starbucks sustin ca noul lant va “redefini experienta savurarii unui suc si o va ridica la nivelul super-premium”.

De asemenea, portofoliul standard de produse alimentare si baturi tipice pentru lantul de cafenele Starbucks va creste.

In ceea ce priveste cea mai recenta achizitie, Evolution Fresh, pentru care a platit 30 de milioane de dolari, Starbucks sustine ca se asteapta ca acesta sa inregistreze pierderi modeste la inceputul anului fiscal 2012.

Pe de alta parte, previziunile de profit pentru anul viitor sunt neschimbate, in ciuda achizitiei.




Sursa: Business24.ro



Etichete:

Leave a Reply