Cum sa transformi 667 milioane de dolari in 0 dolari, in stilul AOL




AOL are multe avantaje si puncte forte. Printre ele insa, nu se numara si flerul pentru achizitii si investitii strategice. O dovedeste faptul ca gigantul IT a cheltuit, din 2009 pana acum 667 milioane de dolari.

Directorul AOL, Tim Armstrong, a cheltuit 667 milioane de dolari pe achizitii, in timp ce valoarea de piata a companiei a ajuns, anul acesta, la 1,4 miliarde de dolari, potrivit Business Insider. In opinia specialistilor citati de publicatie, investitiile facute de Armstrong valoreaza acum exact 0 dolari.

Observatia a fost facuta public si printr-o scrisoare semnata de consiliul de conducere al AOL, publicata miercuri. Membrii consiliului considera ca Tim Armstrong nu exploateaza suficient de mult companiile achizitionate.

De asemenea, acestia il critica pe directorul AOL ca nu se implica suficient de mult pentru a dovedi ca investitiile facute valoreaza mai mult de 0 dolari. Printre achizitiile facute de Tim Armstrong se afla Emurse, Patch Media, Going, 5min Media, TechCrunch si Huffington Post. Pentru TechCrunch, AOL a platit 32 de milioane de dolari, in timp ce pe Huffington Post a dat 315 milioane de dolari.

“Motivul pentru care cumparam The Huffington Post este pentru ca avem foarte mare incredere in viitorul Internetului si in cel al continutului”, a declarat Tim Armstrong, directorul general al AOL.

Dupa ce a achizitionat TechCrunch si The Huffington Post, noua divizie AOL care mai cuprinde si site-urile Engadget, Moviefone si MapQuest mizeaza pe aproximativ 390 de milioane de vizitatori unici la nivel mondial.

Vezi mai jos lista achizitiilor facute de AOL




Cum sa transformi 667 milioane de dolari in 0 dolari, in stilul AOL

Sursa: Business24.ro



Etichete:

Leave a Reply