Noul CEO: RIM are nevoie doar de o imagine noua




Principala problema a Research in Motion, producatorul BlackBerry, nu este legata de gadget-uri, ci de relatiile publice, dupa cum a declarat noul CEO Thorsten Heins, in prima zi de la preluarea conducerii problematicei companii.

De aceea, una dintre primele miscari va fi angajarea unui director general de marketing, a carui misiune va fi sa faca cunoscut faptul ca RIM este o companie care are nevoie mai degraba de o noua imagine, decat de o noua directie, dupa cum a declarat Heins intr-un interviu acordat CNBC.com.

“Apoi, vom comunica cu clientii nostri mult mai mult decat pana acum”, a mai spus noul CEO. “Trebuie sa vorbim despre BlackBerry, despre ceea ce oferim, sa aratam cat de minunata este experienta utilizatorului”.

Heins a ajuns, luni, in pozitia de top a RIM, dupa ce cei doi directori generali, JIM Balsillie si Mike Lazaridis, au parasit posturile in acest weekend.

Cei doi executivi au fost principalul subiect de nemultumire al investitorilor, care le reprosau ca actiunile RIM continua sa scada si ca nu exista nicio strategie coerenta.

Pretul actiunilor companiei a scazut cu 72% anul trecut, insa au castigat 40% in decursul lunii trecute. Cu toate acestea, diferentele fata de competitie raman enorme.




Sursa: Business24.ro



S-ar putea să îți placă și::

Strabag: Lucrari de 58,4 mil. euro in S1, in scade...
Profitul Exxon a crescut cu 53% in T4, la 9,25 mld...
Solistul trupei irlandeze U2 Bono, intra in "...
Groupon reduce oferta publica initiala pana la 500...
Amenda de 18 miliarde dolari pentru poluarea jungl...
Amazon intra in retailul traditional
 

Etichete:

Leave a Reply