Nissan: “Vrem să fim prima marcă asiatică în Europa”

Oficialii Nissan au anunţat că vizează locul întâi între mărcile asiatice în Europa până în 2013/2014. Iniţial, Nissan anunţase că ţinta este primul loc între mărcile japoneze.

După ce Nissan a anunţat anul trecut că scopul mărcii este de a deveni primul brand japonez la vânzări în Europa, oficialii producătorului nipon au revizuit ţintele de vânzări şi anunţă, prin vocea directorului de marketing, că Nissan vrea să devină prima marcă asiatică de pe Bătrânul Continent. Trecerea de la “cea mai bună marcă japoneză” şa “cea mai bună marcă asiatică” include însă o bătaie care se anunţă interesantă cu Hyundai şi Kia, branduri care au reuşit să-şi consolideze poziţiile în Europa în ultimii ani.

“Dacă vrem să fim văzuţi ca lideri, e normal să implicăm în discuţie şi brandurile sud-coreene”, spune Paul Willcox, directorul de marketing al mărcii Nissan, citat de Automotive News. Conform oficialului constructorului nipon, Nissan ar trebui să ocupe locul întâi între brandurile asiatice la vânzări în Europa în 2013-2014.

Oficialii Hyundai-Kia nu au întârziat să vină cu un răspuns. Conform COO-ului Kia, Thomas Oh, “lupta pentru vânzările auto este o luptă globală”. Acesta continuă: “Noi suntem încrezători că cei trei stâlpi ai noştri – produse, marleting şi reţea de dealeri – sunt foarte puternici în Europa”.



sursa: www.automarket.ro

 

Etichete:

Leave a Reply