Aplicaţia Facebook care ajută companiile de publicitate

Facebook a lansat o aplicaţie care permite companiilor de publicitate să vadă procentajul de fani care au văzut sau au dat „like” la diverse postări de pe paginile brandurilor, conform Mashable, citat de Business Insider.

Acest lucru va permite administratorilor de brand să vadă ce funcţionează şi ce nu.

După ce General Motors şi-a retras bugetul de 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, compania a fost obligată să arate că poate să facă bani. În martie, Facebook a dezvăluit că o postare a unui brand de companie atinge de obicei 16% din fanii paginii.

Noua aplicaţie permite brandurilor să vadă dacă „like”-ul a fost obţinut direct pe pagină sau prin intermediul unei campanii virale.



sursa: www.gandul.info

S-ar putea să îți placă și::

Sonic cumpara DivX pentru 326 milioane dolari
Cameră web de la Panasonic – supraveghere wireless...
13 milioane de dolari pentru domeniul sex.com
Deutsche Bank, Credit Suisse si Citigroup, pe list...
Sony e knock-out: Pierderi nete anuale de 6,4 mili...
Secretul lui Zuckerberg: Stie pe cine sa dea afara
 

Etichete:

Leave a Reply