Brandurile auto renunta la promovarea traditionala. BMW si Mercedes platesc bloggerii cu sute de milioane de dolari pentru a-si face publicitate

Brandurile auto renunta la promovarea traditionala. BMW si Mercedes platesc bloggerii cu sute de milioane de dolari pentru a-si face publicitate.

“Daca demonstrezi Lamborghini sau Ferrari ca poti atrage 1 milion de vizualizari pentru o postare video sunt mai mult decat fericiti sa iti imprumute o masina. Media traditionala dispune inca de o expunere larga, dar lucrurile se schimba rapid”, a declarat Adnan Ebrahim, care administreaza site-ul CarThrottle.com din Londra pentru Bloomberg.

Ebrahim a scris articole despre masini pe blog pe tot parcursul studentiei, pana cand a fost contactat de Volvo Cars, care l-a invitat la un test drive. Hobby-ul sau s-a transformat intr-o slujba full-time, producatorii de masini de lux cautand sa se promoveze in fata unor noi cumparatori.

Comentariile de pe bloguri si Twitter influenteaza designul masinilor si estimarile de vanzari.

BMW a anuntat ca a inregistrat o majorare a veniturilor cu 88 de milioane de euro pentru gama BMW Serie 1 prin atragerea clientilor numai printr-o campanie online.

“Este in mod special important pentru producatorii de automobile de lux sa construiasca un atasament emotional pentru brandurile lor. Web-ul este locul generatiei tinere, dar Generatia Y ajunge acum la o varsta la care isi poate permite masini de lux“, spune Stefan Bratzel, director al Centrului pentru Management Auto la Universitatea pentru Stiinte Aplicate din Bergisch, Gladbach, Germania, preluat de Mediafax.

Cheltuielile pentru publicitatea online ale producatorilor auto din Statele Unite ar putea creste cu 57%, la 1,4 miliarde de dolari, pana in 2016, anticipeaza firma de consultanta BIA/Kelsey din Virginia. In schimb, cheltuielile totale pentru publicitate ale companiilor auto vor creste cu numai 8,2%, la 10,6 miliarde de dolari.

Investitiile mai mari in publicitatea online reflecta concurenta in crestere, in special pe segmentul vehiculelor de lux, unde Merceds si Audi au promis sa devanseze BMW, liderul pietei de profil, pana la sfarsitul acestui deceniu. BMW se foloseste de Internet pentru pastrarea distantei fata de concurenta, atribuind majorarea productiei coupe-ului BMW Serie 1 M cu 68% promovarii online.



sursa: www.incont.ro

Etichete:, , ,

Leave a Reply