Noua strategie Philips functioneaza. Profitul a depasit estimarile

Philips, cea mai mare companie din lume la produsele pentru iluminat, a anuntat un profit si vanzari peste asteptari, de 562 milioane de euro, respectiv 6,13 miliarde de euro.

Directorul Executiv Philips, Frans van Houten, a aratat astfel ca strategia sa de reducere a costurilor da rezultate, iar actiunile companiei au crescut cu 5,1% la bursa din Amsterdam, scrie Bloomberg.

Tintele lui Van Houten, aflat in al doilea an al mandatului, sunt sa scada costurile companiei cu 1,1 miliarde de euro si sa restructureze 6,700 de posturi.

Philips incearca sa-si revitalizeze divizia de produse destinate consumatorilor casnici (“Consumer Products”), care este responsabila pentru 26% din nivelul total al vanzarilor, printr-o atentie crescuta acordata productiei de periferice, precum accesorii pentru produsele Apple.

Divizia “Lifestyle”, unde se vand electrocasnice si produse pentru ingirjire personala, a avut o crestere a vanzarilor de 3%, in timp ce divizia de “Entertainment”, care vinde printre altele DVD-playere si MP3-playere, a suferit o reducere a vanzarilor.

Referitor la aceste ultime doua divizii, Van Houten a declarat ca “sunt afaceri bune, dar portofoliul lor (n.r. de produse) se schimba rapid. Vanzarile de produse traditionale scad si ne straduim sa dezvoltam noi produse”. Directorul Philips nu a dorit insa sa faca precizari suplimentare.



Sursa: Business24.ro

Etichete:

Leave a Reply