Cum atragi zeci de mii de “ochi” asupra ta pe Facebook cu investitie zero. Vezi ce idee a avut cantareata romanca Inna

Cantareata romanca Inna a anuntat ca va ceda un Porsche Boxter in valoare de circa 40.000 euro daca va atinge pe pagina personala a Facebook 1 milion de “like-uri” intr-un termen de 48 de ore. Concursul este insa mai degraba doar o campanie abila de imagine, avand in vedere ca sansele ca aceasta valoare sa fie atinsa in timp util sunt foarte mici, dupa cum admit chiar reprezentantii cantaretei.

La momentul lansarii campaniei, Inna avea circa 550.000 de like-uri pe pagina sa de Facebook, obiectivul sau fiind de a atrage restul pana la 1 milion in urmatoarele 48 de ore.

“Am vrut sa facem valva cu acest concurs , sa atragem fani si din afara Romaniei, motiv pentru care concursul are loc in limba engleza. Avand insa in vedere rata de ‘like-uri’, nu prea sunt sperante mari ca masina sa fie data”, spune purtatorul de cuvant al cantaretei, care mai spune ca de la inceputul concursului, in urma cu circa 24 de ore, pagina a atras “cateva zeci de mii de like-uri”, ajungand la aproape 600.000.

sursa: www.dailybusiness.ro



Etichete:, ,

Leave a Reply