Marca Geely va fi închisă în 2012

Chinezii de la Geely Auto au decis să închidă marca principală a grupului până în 2012 pentru a favoriza noile sale sub-mărci şi să eficientizeze reţeaua de dealeri.

Şefii mărcii Geely au anunţat săptămâna trecută că vor să renunţe la această marcă până în 2012. Corporaţia chineză nu va renunţa de tot la producţia de automobile, renunţarea la marca Geely fiind doar o măsură de marketing pentru a preda ştafeta sub-mărcilor Gleagle, Emgrand şi Shanghai Englon la promovarea în China şi la nivel internaţional unde este cazul. Marca Emgrand este divizia de lux a celor de la Geely, în timp ce Gleagle este marca globală a chinezilor, numele fiind un acronim pentru Global Eagle.

Retragerea de pe piaţă a mărcii Geely va fi completată odată cu mutarea modelelor Freedom Ship, Yuan Jing la marca Gleagle şi mutarea modelelor King Kong şi Golden Eagle la Shanghai Englon. Odată completată această manevră de marketing, chinezii vor fi gata să închidă marca respectivă. Nu este clar dacă numele corporaţiei Geely va fi schimbat sau nu. Modificările operate în cadrul structurii Geely nu afectează în niciun fel compania Volvo, care abia a fost cumpărată de chinezi.

Schimbările legate de marca Geely se referă în special la piaţa din China. Astfel, constructorul chinez de automobile vrea să îşi crească numărul de reprezentanţe şi să sporească profitabilitatea dealerilor existenţi. Nivelul de calitate a reparaţiilor va fi crescut şi el, în speranţa de fidelizare a clienţilor existenţi. Dealerii neperformanţi vor fi eliminaţi din reţeaua Geely pentru a evita pierderile.

sursa: www.automarket.ro

 

Etichete:, ,

Leave a Reply