Care sunt familiile care CONTROLEAZĂ o bună parte din piaţa mondială a băuturilor alcoolice – oligarh
mar, Apr 30th, 2019

Care sunt familiile care CONTROLEAZĂ o bună parte din piaţa mondială a băuturilor alcoolice

Şapte dintre cele mai bogate familii din industria băuturilor alcoolice deţin, cumulat, acţiuni de aproximativ 70 de miliarde de dolari în cadrul companiilor care dictează mersul pieţei.

Istoriile familiilor care controlează branduri precum Bacardi, Suntory sau Campari încep cu sute de ani în urmă, scriu cei de la Bloomberg.

Cele şapte familii sunt Saji şi Torii (compania Suntory, din Japonia, deţine brandurile Jim Beam şi Hibiki), Bacardi (compania Bacardi, din Cuba, deţine brandurile Bacardi şi Martini), Ricard (compania Pernod Ricard, din Franţa, deţine brandurile Jameson şi Pernod), Brown (compania Brown-Forman, din Statele Unite, deţine mărcile Finlandia şi Jack Daniel”s), Garavoglia (compania Campari, din Italia, deţine brandurile Aperol şi Campari), Beckman (compania Becle, din Mexic, deţine mărcile Jose Cuervo şi Kraken) şi Heriard Dubreuil (compania Remy Cointreau, din Franţa, deţine brandurile Cointreau şi Remy Martin).

Familia Bacardi, spre exemplu, a profitat de „setea” de rom a oamenilor din jurul lumii încă din 1862, îmbogăţind sute de membri ai familiei. În jur de 6 milioane de cocktailuri Cuba Libre sunt consumate anual, iar popularitatea acestui amestec i-a ajutat pe cei de la Bacardi să vândă 17 milioane de sticle de rom în 2017.

Un alt exemplu este cel al familie Garavoglia, care deţine brandul Campari. Aici, numele cocktailului „câştigător” este Negroni.

Toate aceste dinastii ale alcoolului, care pot fi urmărite chiar şi cu 1.300 de ani în urmă, reflectă modul în care o familie poate să controleze viitorul unei industrii, chiar în condiţiile în care multe dintre companii au fost listate la bursă, devenind astfel publice.

sursa www.businessmagazin.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

All Rights Reserved