mie, Sep 20th, 2017

Cum au reuşit trei tineri să creeze o companie de 23 de milioane lire sterline

Trei prieteni care căutau o modalitate de a obţine bronzare artificială fără să-şi păteze hainele au creat prima apă de bronzare din lume. Brandul lor a ajuns la aproape 23 de milioane de lire sterline şi are un număr impresionant de fani, arată Daily Mail.

Brendan Heggarty, de 47 de ani, Marc Elrick, de 35 de ani şi Joanna Livingstone, de 37 de ani, au creat Tan-Luxe în 2015, după ce Marc, care deţine un salon de coafură în Glasgow, auzea diverse conversaţii în cadrul salonului despre nemulţumirile clienţilor în legătură cu mirosul, culoarea, uscăciunea şi petele pe care le lasă produsele actuale de pe piaţă.

Aşadar, a  început să studieze descoperiri ştiinţifice în domeniul cosmeticii pentru a oferi un bronz fals cu beneficii pentru îngrijirea pielii. A început colaborarea cu Brendan şi Joanna şi le-a luat cinci ani de cercetare, dezvoltare, focus grupuri şi circa 1.000 de teste de laborator. Produsele conţin concentrate pe care le foloseşti în ritualurile de îngrijire a pielii, iar brandul Tan-Luxe a câştigat premiul pentru cel mai popular brand nou apărut pe piaţă, după ce a vândut în valoare de un milion de lire sterline în 24 de ore.

Gama include acum un ulei de 34 de lire sterline şi picături auto-bronzante pentru corp, de 42 de lire sterline, precum şi  prima apă vitaminizată cu infuzie de apă de bronzat.  „Este ceea ce noi numim Transparent Tanning, deoarece nu folosim vopsele sintetice sau culori orientative”, spune Brendan. Valoarea totală a Tan-Luxe va depăşi 15 milioane de lire sterline în 2017 – al doilea an complet de afaceri – cu vânzări estimate de 23 de milioane de lire sterline pentru anul viitor.

sursa: www.businessmagazin.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

All Rights Reserved