O antreprenoare din SUA a strâns şi s-a gândit să deschidă o afacere. Astăzi, câştigă 240.000 de dolari pe an
În 2006, Andreea Ayers a început să-şi caute un job, după ce s-a mutat cu soţul ei în Boulder, Colorado. Americanca era însărcinată în luna a cincea cu primul ei copil şi în urma mai multor interviuri de angajare eşuate, s-a gândit că ar fi mai bine să demareze propria afacere.
„Am avut mereu mici afaceri, pe care le-am desfăşurat pe lângă jobul full time”, a declarat femeia în vârstă de 39 de ani. „M-am gândit să devin antreprenor cu normă întreagă”.
Andreea a decis să lanseze o companie de tricouri, folosindu-se de economiile ei: 1.000 de dolari. Pe parcursul înfiinţării afacerii sale, a parcurs numeroase etape. „Am învăţat din mers”, a spus aceasta.
Ayers a comandat primele 96 de tricouri în patru culori, apoi le-a imprimat în Denver şi a înfiinţat un site pe Etsy în aprilie 2007, unde vindea produsele cu 28 dolari bucata.
Comenzile au început să vină încă din prima lună şi a avut o nouă idee. Mai exact, la un curs de yoga, Andreea a văzut că instructorul purta un tricou cu mesajul „Fii prezent”.
„M-am gândit că tricoul este foarte inspiraţional”, şi-a amintit ea. „M-am gândit că aş putea să vând tricourile sălilor de yoga”.
Antreprenoarea a adunat o listă cu 3.000 de săli de yoga din SUA şi numele proprietarilor, cărora le-a dat email. Tricourile cumpărate cu 8 dolari le-a vândut cu 14 dolari şi amatorii de yoga au fost încântaţi.
În primul an, a câştigat 124.000 dolari, iar în următorul, 160.000 de dolari. În februarie 2011, şi-a vândut afacerea, fiind însărcinată cu al treilea copil.
În aprilie 2011, a devenit consultant pentru cinci clienţi business, pentru 500 de dolari pe lună, pe care i-a învăţat cum să-şi lanseze propriile afaceri. Treptat, le-a povestit celor interesaţi cum a demarat afacerea cu tricouri şi a adunat o audienţă frumoasă, pe care a instruit-o cu 47 de dolari pe curs. 50 din cele 200 de persoane de pe lista sa s-au înscris în programul Andreei.
În 2012, a vândut un curs mai extins, de şase săptămâni, cu 800 de dolari şi a avut 60 de cursanţi, creând clipuri video şi profitând de pe urma marketingului afiliat.
Mai mult, aceasta a devenit speaker în cadrul conferinţelor de business pentru 200-10.000 dolari. Antreprenoarea lucrează 25 de ore pe săptămână şi are un asistent, un designer, un copywriter şi un producător video care o ajută. În ultimii ani, veniturile sale anuale din business au ajuns la 240.000 de dolari/an şi lunar merge acasă cu 10.000 dolari lunar, scrie Business Insider.
sursa: www.gandul.info