lun, Ian 2nd, 2017

Plaja poate fi o sursă de inspiraţie pentru antreprenori. Afaceri de milioane construite de costume de baie

Multi antreprenori se lupta pentru a-si pune in practica ideile de afaceri. In 2016, multi dintre ei au mizat pe idei legate de alimentatie sanatoasa sau bijuterii hand made. Dar cele mai spectaculoase evolutiii ale afacerilor sunt legate de designul de costume de baie, relateaza Daily Mail. Dovada ca un numar impresionant de femei din Australia au dezvoltat afaceri in domeniul costumelor de baie, o industrie care la nivel mondial are o valoare estimata de 23 de miliarde de dolari, cu un ritm de crestere anual care se invarte, conform previziunilor, in jurul a 5%.
 
La 26 de ani, australianca Karina Irby are un stil de viata care poate starni invidia multora. Dupa ce a petrecut cateva zeci de ore pe YouTube pentru a afla cat mai multe despre designul de costume de baie, ea s-a lansat in afaceri, avand drept motto: „Nu este doar un bikini, ci este un stil de viata”. Iar acum, tanara australianca are cumparatori din Australia, America, Europa sau Rusia. Clientii ei sunt interesati de costumele de baie colorate si cu un design plin de imaginatie, pe care le pot gasi pe site-ul pe care antreprenoarea australianca l-a devoltat pentru a-si vinde produsele. „Intotdeauna mi-au placut produsele mai vesele, care sunt vandute, de pilda, in locuri precum Hawaii, dar nu le intalnesti si in alte locuri din lume, de pilda in Australia.
 
Cand aveam 19 ani, am fost intr-o calatorie in Hawaii si am fost inspirata de produsele care se vindeau acolo.” La scurt timp, a inceput sa vanda in tara natala produsele pe care le importa din Hawaii. La scurt timp, a ales sa-si dezvolte propria marca de costume de baie – Moana Bikini – iar aceasta afacere este acum evaluata la milioane de dolari. Brandul are nu mai putin de 400.000 de follower-i pe Instagram. In luna decembrie a acestui an, volumul de vanzari a ajuns la 1.000 de produse in numai 45 de minute.
 
Karina Irby nu este insa singura care si-a dezvoltat o afacere pe aceasta nisa, a costumelor de baie, care se dovedeste a fi profitabila. Summer Addiction Swimwear este o alta firma, infiintata de doua australience care au 22 de ani si deja fac valva in acest domeniu. Chantal Umpelby si Jasmine Young au constatat, inca de pe vremea cand erau la scoala, ca gaseau cu dificultate costume de baie de lux, astfel ca recent au ales sa mizeze pe cartea antreprenoriatului, atacand exact aceasta nisa. In numai o luna de la lansare, au reusit sa vanda o treime din volumele produse pentru colectia lor de debut, white Label. „Ne inspiram din colectiile creatorilor de fashion europeni,” spunea recent, pentru Daily Mail Jasmine Young. „Tintim un aspect unic, sofisticat, si credem cu tarie ca exista cerere pentru costume de baie de lux. Intrucat am crescut intr-o zona plasata la malul marii, au fost mereu interesate de bikini si costume de baie sic”.
 
Si Kendall Layt si-a construit o afacere in segmentul costumelor de baie, Inca de pe vremea adolescentei, ea I-a spus mamei sale ca isi doreste sa dezvolte o cariera in domeniu, sa devina designer de costume de baie. Acum, la mai bine de un deceniu de acel moment, ea conduce adacerea numita Kokoh Bikini, pe care a initiat-o in vremea cand lucra ca insotitoare de bord, calatorind pretudindeni in lume. „Am inceput sa fac suft la 15 ani si mereu am fost interesata de bikini”, povesteste ea.
 

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 

All Rights Reserved