Cel mai bun slogan al tuturor timpurilor. De la cine si-a luat bataie “Just do it” al celor de la Nike

A avut de infruntat o competitie memorabila, insa o fraza nascocita intr-un pub din Londra, in 1967, a castigat titlul de cel mai bun slogan al tuturor timpurilor, scriu cei de la Daily Mail.

“Beanz Meanz Heinz”, sloganul unei companii alimentare, ocupa prima pozitie in clasamentul realizat de revista Creative Review.

Fostul manager executiv in publicitate, Maurice Drake, cel care a creat deviza, a declarat: “Inca mi se pare fantastic ca, la mai mult de 40 de ani de la nasterea sloganului, “Beanz Meanz Heinz” continua sa aiba relevanta si o putere de brand incredibila si prinde chiar si acum la generatiile aflate intr-o lume in permanenta schimbare”.




Locul 2 in top apartine motivationalului “Just Do It” ,al celor de la Nike, inca folosit de companie si dupa 25 de ani de la creatie. Pozitia cu numarul 3 revine sloganului “Does Exactly What it Says On the Tin” al celor de la Ronseal’s.

Pe 4 este celebrul ‘Make Love Not War’, iar pe 5, ‘Every Little Helps’ de la Tesco.

Alte sloganuri memorabile in top 20: “Vorsprung Durch Technik” - Audi (locul7), “Have a Break. Have a Kit Kat” (locul 6) si chiar sloganul guvernamental din ‘39 “Keep Calm and Carry On” (locul 12).




sursa: www.incont.ro



Etichete:

Leave a Reply