Dum, Oct 24th, 2010

Africa, noul “El Dorado” al publicitatii

 

Publicitatea din Africa creste de la an la an, fara nicio urma de criza, advertiserii giganti din telecom, banking si FMCG ridicand piata pana la 4,7 miliarde de dolari, potrivit retelei ZenithOptimedia.

Nigeria, Angola, Kenya si Ghana au cel mai mare potential de crestere, potrivit oficialilor marilor grupuri de comunicare din lume.

Potrivit acestora, Africa urmeaza, ca oportunitati si premise de evolutie, regiuni ca America Latina, China si India.

Grupuri ca Publicis, WPP sau Omnicom sustin ca vad sanse mai mari de crestere a investitiilor in publicitatea din Africa, decat in cea vest-europena.

Majoritatea clientilor nostri mari care aleg sa se extinda, au cap de lista Africa si Orientul Mijlociun, spune Martin Sorrell, CEO-ul WPP.

Africa a generat pentru WPP venituri de 500 milioane dolari in 2009, cu o evolutie estimala la 10% pentru anul acesta.

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

forex markets news
All Rights Reserved