joi, Iun 18th, 2015

Şi-a lăsat cana murdară pe birou, iar preşedintele companiei i-a spălat-o. După acest gest, viaţa sa s-a schimbat

 

7021812-afp-mediafax-foto-bernd-von-jutrczenka

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a vorbit recent despre o lecţie de leadership pe care a primit-o în perioada în care era proaspăt absolvent al Universităţii din Stanford. Americanul şi-a amintit cum CEO-ul companiei la care lucra atunci i-a spălat, în secret, cănile de cafea pe care le lăsa pe birou. Care a fost explicaţia acestuia din urmă, aflaţi din următorul material.

Reed Hastings, CEO-ul platformei online Netflix, a povestit recent o întâmplare inedită din perioada în care abia absolvise cursurile Univeristăţii din Stanford.

La vremea respectivă, americanul lucra ca programator la o companie abia înfiinţată. Era programatorul tipic: priceput la munca sa, dar destul de dezordonat, scrie Business Insider.

Aşa se face că pe biroul lui Reed se adunau tot timpul căni de cafea rămase nespălate. În mod „miraculos”, însă, o dată la câteva zile, găsea totul curat. Supriza a fost când, într-o dimineaţă, a constatat că nu femeia de serviciu îi spăla cănile, ci nimeni altul decât CEO-ul companiei.

„Tu mi-ai spălat tot timpul cănile?”, a întrebat el. A primit un răspuns afirmativ, aşa că a vrut să afle şi de ce. „Era singurul lucru pe care îl puteam face pentru tine. Tu faci atât de multe pentru companie”, i-a explicat CEO-ul.

Reed Hastings spune acum că aceea a fost una dintre cele mai importante lecţii de leadership pe care a primit-o vreodată.

În prezent, Hastings este CEO al platformei online Netflix. Anul trecut, americanul şi-a adăugat în conturi aproape 11,1 milioane de dolari, faţă de 7,7 milioane de dolari, în 2013, potrivit MEDIAFAX.

Creşterea veniturilor lui Hastings se datorează unei măriri a salariului său de la aproximativ 2 milioane de dolari, în 2013, la aproape 3 milioane de dolari, în 2014. De asemenea, Hastings a avut în 2014 beneficii de peste 8 milioane de dolari din tranzacţionarea opţiunilor pe acţiuni.

Pătrunderea platformei Netflix în domeniul conţinuturilor originale şi popularitatea de care se bucură serialele sale, precum „House of Cards” şi „Orange is the New Black”, au remodelat industria televiziunii şi felul în care consumatorii privesc producţii de divertisment.

Gigantul american al streaming-ului, înfiinţat în 1997, care a început cu închiriere de DVD-uri, s-a implantat progresiv pe continentul american şi, din 2012, în câteva ţări din Europa – Marea Britanie, Irlanda, ţările scandinave şi Olanda. În 2014, serviciul a fost lansat în Franţa, Germania, Austria, Elveţia, Belgia şi Luxemburg.

sursa: www.gandul.info

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

forex markets news
All Rights Reserved