Mai multe vanzari…

Esti in cautarea unor metode de a atrage mai multi clienti? Fie ca te limitezi la modelul clasic, fie ca esti dispus sa incerci si noi variante, incearca sa adaugi noi arme la arsenalul tau deja existent.

Metode de evidentiere in retail:

* Competitivitate de pret - aici, in afara mesajelor promotionale, se poate merge pana la un model similar celui din retailul de durabile (electronice si electrocasnice), spre exemplu, se ofera dublul sau triplul diferentei pentru produse comparabile, comercializate mai ieftin la magazine alimentare din apropiere
* Paleta de servicii diversificate – de la atelier foto/developare fotografii sau servicii de curatatorie/ingrijire vestimentatie si/sau incaltaminte pana la servicii financiare (schimb valutar, ATM, facilitati de credite de consum)
* Focus de comunicare pe anumite categorii de produse, de exemplu: produse exotice, produse nationale proaspete, naturale, specialitati proaspete (sortimente de peste, fructe de mare)
* Initiative de bonificare a clientilor fideli – acordarea de cupoane de cumparaturi/reduceri de preturi, odata cu atingerea unui nivel de cumparaturi realizate in cadrul magazinului (de exemplu, in baza unui card de fidelitate)

Sursa: Ionut Pascu, senior consultant la Roland Berger Strategy Consultants Romania

Metoda Paco:

* Ofera bilete, gratuit, la teatru, in limita unei valori nu foarte mari a cumparaturilor, in comparatie cu valoarea biletelor
* Au sarbatorit Ziua Pamantului prin ambalarea cumparaturilor clientilor in pungi ecologice, din hartie, pictate manual de copiii unei scoli generale
* Au oferit cadouri tuturor femeilor care au vizitat magazinele in ziua de 8 Martie
* Magazinele au spatii largi pentru clienti, lumina calda, un ambient muzical bine ales (in surdina si de foarte buna calitate), personal stabil si amabil cu clientii
* Apropierea preturilor de vanzare de cele ale marilor jucatori internationali
* Firma luminoasa mare, simpla – cu o denumire care sa personalizeze magazinul Paco (scurta si usor de retinut)
* Comunicarea in-store (promotii, reclame, samplinguri, ambient placut, curatenie, apropierea angajatilor de clienti, servire ireprosabila, tombole; ofertele si promotiile sunt bine plasate, bine comunicate (nederanjante pentru clienti)
* Comunicarea in afara magazinului: reviste si pliante proprii, reclama stradala, aparitii in reviste publicitare, reclama la radioul local, bannere, sacose personalizate etc.

sursa: antreprenor.money.ro

Share

Etichete:,

Comments (1)

 

  1. [...] » Mai multe vanzari… Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:Cum [...]

Leave a Reply

2 visitors online now
2 guests, 0 members
Max visitors today: 5 at 12:02 am EEST
This month: 34 at 05-10-2010 12:05 am EEST
This year: 34 at 05-10-2010 12:05 am EEST
All time: 34 at 05-10-2010 12:05 am EEST