O coperta buna nu salveaza o carte proasta

O coperta buna nu salveaza o carte proasta, evident. Dar intr-o piata aglomerata, o coperta atragatoare e un avantaj pe care si-l doresc toti autorii si editorii. Ca sa va dati seama de dimensiunea fenomenului, dintr-o analiza la intamplare a 1.000 de carti de business publicate anul trecut, Codex Group – companie de consultanta in domeniul editorial – a descoperit ca doar 62 au vandut peste 5.000 de exemplare.

Chiar si in era digitala, editorii cred ca o carte are nevoie de reprezentari grafice, fie si numai pentru campania de marketing online. Indiferent de format, “toate par sa aiba nevoie de ceea ce cunoastem sub numele de coperta pentru a le identifica”, afirma Chip Kidd, director artistic asociat la casa de editura Alfred A. Knopf. Kidd a desenat peste 1.000 de coperte pentru diversi autori, intre care Cormac McCarthy si James Ellroy.

sursa: www.businessmagazin.ro

Share on Facebookthis is a test

Etichete:

Comments (1)

 

  1. [...] » O coperta buna nu salveaza o carte proasta Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:O [...]

Leave a Reply

3 visitors online now
3 guests, 0 members
Max visitors today: 7 at 07:42 am EEST
This month: 20 at 05-01-2010 05:09 pm EEST
This year: 27 at 04-26-2010 10:35 pm EEST
All time: 27 at 04-26-2010 10:35 pm EEST